המרכז לטיפול רגשי (מ.ט.ר)

המרכז לטיפול רגשי (מ.ט.ר)

בבית חינוך עיוורים נפתח מרכז טיפול רגשי לאנשים עם לקויות ראיה וצרכים מיוחדים  והוא נותן מענה כוללני וזמין לכל המשפחה: ילדים, מתבגרים ומבוגרים. הטיפולים ניתנים במחיר מסובסד, כשפגישת ההיכרות הראשונית היא ללא תשלום. המיקום נוח: המרכז נגיש וסמוך לצירי תחבורה ראשיים בכניסה לעיר.

המרכז מתמחה בטיפולים רגשיים במצבי  מצוקה, בלבול, דאגה וכאב המתעוררים במהלך התמודדות עם המגבלה. זאת במטרה לסייע בקשיים הקשורים לתפקודי ויסות רגשי והתנהגותי, קשיי הסתגלות  וחרדות המתעוררים במצבי משבר, מעבר ושינוי, וכן לשיפור התקשורת, והיחסים הבין-אישיים ולשינוי התנהגותי. בתהליך הטיפולי מוקנים כלים לפתרון בעיות ודרכי התמודדות יעילים מול קשיים בהווה ובעתיד.

 

צוות טיפולי מיומן ושמירה על סודיות

 

את המרכז מפעיל צוות רב מקצועי מתחומי הטיפול הרגשי, המיומן בעבודה עם ילדים ומבוגרים עם ליקויי ראייה. לחלק מהמטפלים רקע תורני וניסיון בעבודה עם אוכלוסייה שומרת תורה ומצוות. הטיפול מותאם למטופל ולבקשות הייחודיות שלו ולהתמודדות היחודית שלו עם קשייו ואתגריו.

הטיפולים הניתנים ה טיפול פסיכולוגי אישי וקבוצתי במגוון שיטות טיפוליות, כגון:C.B.T טיפול קוגניטיבי-התנהגותי  (Cognitive Behavioral Therapy)

ייעוץ והדרכת הורים, טיפול זוגי או משפחתי, טיפול רגשי באמנות, במוזיקה ובדרמה.

למותר לציין כי הטיפול מתקיים תוך שמירה על פרטיותם של המטופלים. הצוות הטיפולי מחויב בשמירה על סודיות מקצועית על פי כללי האתיקה המקצועית.

 

מנהלת המכון:

יעל ממו, עובדת סוציאלית , מומחית בטיפול קוגניטיבי התנהגותי

לפרטים נוספים אנא פנו:

טלפון: 02-6599536

02-6599556

yaelmamo1@gmail.com